nikoli pa ni bilo slik največjega in enega najboljših muzejev v Gaydonu, kjer hranijo "smeteno" pretežno angleške industrije.
če smo se že potepali z minijem po Angliji, bi bil greh, če se ne bi ustavili še v Gaydonu.
bili smo na poti iz Manchestra v smeri Batha, muzej pa je bil kot zanalašč na poti

že na vhodu sta nas čakala dva lepotca. zeleni jaguar za katerega opisati besede niso dovolj in rdeči MGB.

nismo mogli kaj, da se nismo zapodili direktno do 621AOK minija, ki je ena največjih legend, saj naj bi bil prvi uradni mini, ki je prispel iz tekočega traka. seveda je morris in ne austin

prav s tem minijem me je leta 2009 skoraj da povozil prav Jeff Ruggels, ko je zaplaval po blatu na IMM2009 v Birminghanu. imel je čast ga voziti prav od muzeja do srečanja.

potem pa do druge največje legende v svetu minija...... works!!!!

verjamem, da ste prepoznali legendo iz Monte Carla. žal sloviti EJB33 od Pady Hopkirka ni bil na razstavi, ker je bil na posoji velikem in uglednem srečanju starodobnikov v GB.

slovita alu maska, številne maglenke, ki so šle francozom še kako v nos in na zadanje tudi izločili minija z izgovorom, da te niso bile v skladu s pravili.....

vozil pa ga ni nihče drug kot sam Timo Makinen, eden od svete trojice, ki je zaznamoval dirkalno zgodovino minija

ker se pa življenje ne začne niti ne konča samo pri minijih smo se od tu naprej sprehajali in ogledovali malo počasneje.... do sobe z Jaguarji.

popolnost v obliki in tudi v motorju:

trobentice, trobentice....

popolna oblika XK...... vsak komantar bo pa odvečen:

Svit si je ogledal Triumphe s svojim minijem


in užival v svoji vožnji, ter letanju po muzeju.

tudi sam se pustil popeljati v MK1 miniju iz leta 1959


uf, tega MGB GT pa je prežagalo na pol


kar nekaj rezanega materiala smo našli....

tudi mini je bil deležen razreza!
sem prav vesel, da je to že tretji primer, ki sem ga videl v živo. prvega v Haynes muzeju, drugega v Londonuskem tehničnem muzeju, tretji pa tu.

okrog tega sem se vrtel kot maček okrog vrele kaše

ta fotka ima ogromno zanimivih detaljev.
prvi je zadnja hauba. notranjost te je narejena kot miniji po 70 letu..... s tem, da so stare haube imele zaščito, da ko si jo odprl, nisi podrsal po barvi. nekatere te zaščite so segale prav do stene zadnje klopi!
drugi lep detalj je rezervoar oz. plovec. zgodnji modeli so imeli privijačenega. to je ohranil le še karavan in innocenti mini.
tretji detalj je razrezana "rezerva". na kolesnem obroču se lepo vidijo kovice, saj prve dve leti ti niso bili varjeni, ampak kovičeni. s pojavom 997 cooperja, so kovičenje ukinili, saj je bilo nevarno!

čudovit prikaz angležev, da avto ni samo avto, amapak so tudi poskrbeli za čudovite detalje. en od takih sta bili pleteni košarici pod zadnjim sedežem, ki sta bili pravzaprav zelo praktični, estetski, uporabni in še kaj.

austin 1300 je tudi ena od mojih ljubezni.
pefektna školjka!!!

napis na prtljažniku bo verjetno izdal o čem se tukaj gre:

to je bil železni prototip, prazvaprav maketa pred izdelavo. narejeno je bilo z neverjetno natančnostjo. vsi nosilci in luknje so bile vidne!!!

ups, še ena redkost!!! MG, ki ni šel nikoli v serijsko proizvodnjo. ustavilo se je pri prototipu. narejen pa je na osnovi minija in uporabljeno je bilo ogromno minijevih delov. vse preme, kolesa, motor in ostala mehanika. škoda, da ga niso izdelovali, saj je bil prav simpatičen mali kabriolet, zadek pa še lepši

seveda brez John Cooperja in njegove slavne forumule Junior tudi ne gre. prav fascinantno je bilo gledati detalje iz tistega časa.

plakat, ki je povzet iz znamenite slike kataloga za cooper minija. očitno je bil prodajni katalog narejen še predno je cooper model bil serijsko izdelovan in tu se vidita vsaj dve stvari, ki nista prav nič od cooperja


pa smo šli še malo naokoli. na voljo smo imeli celi dan in prav nič se mi ni mudilo.
a se še kdo spomni teh modelov??? nekako mi 70 leta postajajo čedalje bolj všeč. in tisto nesimpatično postaja zelo simpatično.

pa smo že v 80tih. verjetno se vsi spomnite filma back to the future! torej najde se tudi kakšen kos amariške industrije.

jutri sledi nadaljevanje.