R1 Mini

Tekoči projekti oz. potek obnove ali predelave celotnega minija
Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: R1 Mini

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 18 Feb 2009, 12:54

sem že nestrpen
Mini loves me

Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: R1 Mini

Odgovor Napisal/-a glavan » 05 Mar 2009, 23:13

evo še malo slik samega kita in vgradnja drugič

predelava mosta
Slika

diferencial, angleža sta se res potrudila in predelala original diff da paše na ta kit. Kapo dol

Slika

še z druge smeri

Slika

manjka ketna in sprednji zobnik, toda se vidi kako je narejen prenos na diff

Slika

tko zgleda končni izdelek

Slika

žal sem se spet osredotočiv na izdelavo in pozabil več slikat


Slika
MINI HAS FEELINGS, TOO !

Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: R1 Mini

Odgovor Napisal/-a glavan » 05 Mar 2009, 23:17

danes sem še dobil sprednji stabilizator, sem ga moral mal predelat da paše na predelan most

majster je bil zelo zaskrbljen nad kvaliteto material (mini spares) iz katerega je narejen stabilizator
prav da je malo bolj obogateno jeklo ne pa vzmetno jeklo kot bi moral biti

tko da jutr še to našraufam in gasa po hribu
MINI HAS FEELINGS, TOO !

Uporabniški avatar
Setesh
Administrator
Prispevkov: 177
Pridružen: 09 Dec 2008, 21:13
Model: hmm
Motor: 998 A+ kmalu K1200RS
Letnik: 0
Kraj: 45°43'13,55'' 14°44'37.34''
Kontakt:

Re: R1 Mini

Odgovor Napisal/-a Setesh » 06 Mar 2009, 00:42

A jaz to vidim prav, ima oljni filter pritrjen na mostu, se pravi na "remote"? Drugače pa vsaka čast Promotive-u, takšne kvalitete in truda pa res ne pričakuješ od angležev.
Slika

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: R1 Mini

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 06 Mar 2009, 09:56

hudo! hudo!
ker sem požrešen bi imel še več fotk, ampak mislim, da bom z ogledom v živo potešil željo.

glede stabilizatorja- po pripovedovanjih so MS zadnji stabilizatorji več kot dobri. zadostujejo tudi za hude piste in gorske dirke. kar nekaj o tem je bilo pisano tudi na TM forum. za sprednje ne vem, ker jih skoraj nihče ne montira (razen miglie itd)...
edini problem je ta, da zadnjega nimajo na zalogi že več kot eno leto. ko ga dobim sporočim mojo izkušnjo.
Mini loves me

Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: R1 Mini

Odgovor Napisal/-a glavan » 07 Mar 2009, 00:15

sem mogu probat če je kaj razlike z stabilizatorjem. Tko da sem nabau kar oba.

mal se moram pohvalt da sem se dons po dolgem cajtu spet pelal na 12 tisoč obratih.
pr 8000 RPM pohodam gas in sem mislu da me je en tovrnak od vzadi na polno prletu. To je blo ka di me izstrelu. :auto-layrubber:

Kar se tiče stabilizatorjev nisem še neki posebi probaval, mogoče jutr če bo busa zrihtal svojga da greva mal u kakšen klanc se zaletet.

tko da javim kaj če bom kakšno toplo vodo odkril
MINI HAS FEELINGS, TOO !

Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: R1 Mini

Odgovor Napisal/-a glavan » 07 Mar 2009, 00:18

Setesh napisal/-a:A jaz to vidim prav, ima oljni filter pritrjen na mostu, se pravi na "remote"? Drugače pa vsaka čast Promotive-u, takšne kvalitete in truda pa res ne pričakuješ od angležev.
ja remote je ker bi drugač bi skrit med mašino in krivinam. Bi blo kar zanimi ga probat zamenat :confusion-helpsos:
MINI HAS FEELINGS, TOO !

Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: R1 Mini

Odgovor Napisal/-a glavan » 22 Mar 2009, 18:53

Sprednji stabilizator naredi svoje.

Sem ga snel ker ga moram še rahlo predelati in sem se šel vozit brez. Velika rezlika. Je pa potrebno pri stabilizatorju nastavit amortizerje na bolj mehko, ker če je pretrdo se zgudi da nima nobenega oprijema na cesto. Če imam na čist mehko je oprijem neverjeten sam se da vozit samo na zelo zaviti progi, tako da moram najdt pravo razmerje, ki dopušča dober oprijem v ovinkih in stabilno vožnjo pri veliki hitrosti.

Aja seveda vse skupaj pride v poštev pri šperi ki vztrajno pomaga da avta ne morem peljati naravnost.
MINI HAS FEELINGS, TOO !

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: R1 Mini

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 23 Mar 2009, 11:57

to so prave novice!!!
hvala za obveščanja, da se lahko pasemo nad novostmi!
Mini loves me

Uporabniški avatar
busa
spremljevalec
Prispevkov: 145
Pridružen: 08 Feb 2009, 01:39
Model: innocenti
Motor: hayabusa

Re: R1 Mini

Odgovor Napisal/-a busa » 27 Mar 2009, 23:52

Zanimivo, da je veliko vozil ki uporabljajo quef-ovo špero pa nimajo toliko problemov z vožnjo naravnost :think:
RWD FUN

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost