zgodnji MK1 modeli- uganke

potopisi, podvigi,.....
Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: zgodnji MK1 modeli- uganke

Odgovor Napisal/-a glavan » 01 Dec 2009, 11:24

Slika

mislm da bo tole mal bolj
MINI HAS FEELINGS, TOO !

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: zgodnji MK1 modeli- uganke

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 01 Dec 2009, 15:32

sedeže že ima od začetnih letnikov.
izdaja ga zadeva, ki je preveč zvita. bi pa za začetni letnik morala biti bolj ravna. :doh:
Mini loves me

Miha
spremljevalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 16 Jan 2009, 23:48
Model: 1000
Motor: 998
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: zgodnji MK1 modeli- uganke

Odgovor Napisal/-a Miha » 01 Dec 2009, 19:03

Kaj pa majhna reč levo od stopalke za sklopko, ki ima vpliv na žarometa?
Nazadnje spremenil Miha, dne 05 Dec 2009, 01:20, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: zgodnji MK1 modeli- uganke

Odgovor Napisal/-a glavan » 02 Dec 2009, 20:59

bravo grega, prvi letnik je imel ravno prestavno ročico
MINI HAS FEELINGS, TOO !

Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: zgodnji MK1 modeli- uganke

Odgovor Napisal/-a glavan » 02 Dec 2009, 21:34

na sliki so tla letnika 59, kaj ga razlikuje od čisto prvega
Slika
MINI HAS FEELINGS, TOO !

Miha
spremljevalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 16 Jan 2009, 23:48
Model: 1000
Motor: 998
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: zgodnji MK1 modeli- uganke

Odgovor Napisal/-a Miha » 05 Dec 2009, 01:25

Ali sem z nožnim stikalom za dolge-kratke luči levo od stopalke za sklopko zelo zgrešil? (v prvem odgovoru sem napisal levo od stpalke za plin). In kdaj so to stikalo prenesli na obvolansko ročico najprej z lučko in nato brez je, ko se je lučka preselila v brzinomer?

Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: zgodnji MK1 modeli- uganke

Odgovor Napisal/-a glavan » 05 Dec 2009, 13:53

:? to pa ne vem, upam da bo kdo vedel
MINI HAS FEELINGS, TOO !

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: zgodnji MK1 modeli- uganke

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 07 Dec 2009, 21:06

Miha napisal/-a:Ali sem z nožnim stikalom za dolge-kratke luči levo od stopalke za sklopko zelo zgrešil? (v prvem odgovoru sem napisal levo od stpalke za plin). In kdaj so to stikalo prenesli na obvolansko ročico najprej z lučko in nato brez je, ko se je lučka preselila v brzinomer?

nožno stikalo za luči je bilo značilno pri vseh mk1 minijih. moj je 66 letnik in ima še vedno nožno preklapljanje, ki je sila zabavno. lučka pa je seveda v števcu ;-)
Mini loves me

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: zgodnji MK1 modeli- uganke

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 07 Dec 2009, 21:08

gregor.tm napisal/-a:
Miha napisal/-a:Ali sem z nožnim stikalom za dolge-kratke luči levo od stopalke za sklopko zelo zgrešil? (v prvem odgovoru sem napisal levo od stpalke za plin). In kdaj so to stikalo prenesli na obvolansko ročico najprej z lučko in nato brez je, ko se je lučka preselila v brzinomer?
nožno stikalo za luči je bilo značilno pri vseh mk1 minijih. moj je 66 letnik in ima še vedno nožno preklapljanje, ki je sila zabavno. lučka pa je seveda v števcu ;-)
uganka: je tu mišljenja značilnost prvih minijev leta 59 in 60. oz. tovarniška napaka, zaradi katere so miniji imeli poplave v kabini ;-)
Mini loves me

Miha
spremljevalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 16 Jan 2009, 23:48
Model: 1000
Motor: 998
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: zgodnji MK1 modeli- uganke

Odgovor Napisal/-a Miha » 08 Dec 2009, 16:58

Nekoč sem gledal sem na TV star intervju z Issigonisem, ko je razlagal, kako so snovali minija. Govoril je, da so pri prvih minijih točkovno varili na preklop pločevine dna, pragov in požarne stene tako, da so preklopi pločevin z zunanje strani zajemali prš vode, ki se je pojavljal med vožnjo v dežju ali žez luže. Posledica je bila poplava v kabini, kar navaja Gregor.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost