STAGE X

Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: STAGE X

Odgovor Napisal/-a glavan » 04 Maj 2009, 18:08

imata prav,

rocker je hotel odpreti ventil bolj kot mu je to dopuščal fedr. Tako da spet neki novega kar me bo izučilo.

moram se opravičiti tudi MINISPORTu :angelic-green:
MINI HAS FEELINGS, TOO !

Uporabniški avatar
aboxdc
Moderator
Prispevkov: 181
Pridružen: 15 Jan 2009, 19:38
Model: Classic MK3
Motor: A Series 998 cc Tran
Kraj: Ljutomer

Re: STAGE X

Odgovor Napisal/-a aboxdc » 17 Maj 2009, 20:07

To pa boli... :? sočostvujem....

Že kar nekaj časa me zanima, zakaj imajo kladivca na klavirju na eni strani koleščke (kot vidim v tvojem primeru)? Zaradi samo nastavitve ventilov ali bolj zaradi hrupa?
I Love it when is it MINI, the Only Love that never leaves you alone...

Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: STAGE X

Odgovor Napisal/-a glavan » 19 Maj 2009, 22:49

zaradi lepšega, "gladkega" porivanja ventilov

sliš se zelo ozpolzko
MINI HAS FEELINGS, TOO !

Uporabniški avatar
aboxdc
Moderator
Prispevkov: 181
Pridružen: 15 Jan 2009, 19:38
Model: Classic MK3
Motor: A Series 998 cc Tran
Kraj: Ljutomer

Re: STAGE X

Odgovor Napisal/-a aboxdc » 19 Maj 2009, 23:20

He he, zanimivo! Sem mislil, da zaradi fizikalno mehanskih lastnosti. Saj ob obrabi koleščka, kar pomeni, da je polmer na eni strani manjši in z njim se zmanjša masa na enem delu koleščka. Neobrabljen del se zaradi svoje razlike v masi pomakne navzdol, tako bi naj teoretično ventil bil zmerom enako nastavljen. V praksi pa so verjetno prevelika nihanja, tak da je že pred tvojo potrditvijo padla teorija v vodo:)
Vprašam pa raje vseeno. Nikoli ni nobeno vprašanje odveč...

Hala vseeno:)
I Love it when is it MINI, the Only Love that never leaves you alone...

Miha
spremljevalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 16 Jan 2009, 23:48
Model: 1000
Motor: 998
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: STAGE X

Odgovor Napisal/-a Miha » 26 Maj 2009, 15:09

Razlaga z drugimi besedami, kot je bilo že povedano:
kladivce, zlasti tisto z večjim razmerjem obeh krakov (na strani dročnika in na strani ventila) zaradi daljšega hoda ventilov, opisuje na prostem koncu ventilskega dela krožni lok. Zato se pojavi na stiku kladivce-ventil poleg gibanja v smeri pomika ventila še prečno medsebojno premikanje, ki se pri navadnem kladivcu kaže kot medsebojno drsenje. To povzroča obrabo na stičnih ploskvah in hkrati povzroča na steblu ventila radialno silo, ki povzroča hitrejšo obrabo vodila ventila.

Pri uporabi kladivca z valjčkom, ki se kotali po stični površini ventila, odpade prečna sila na ventilu in vse nevšečnosti, kot so opisane zgoraj.

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: STAGE X

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 01 Jun 2009, 11:50

včeraj sem imel priložnost videti oz. slišati glavanovega minija. čudovit zvok ravnih zobnikov v menjalniku, ki se je slišal že od daleč mi dalo vedeti da prihaja zanimivo vozilo. kmalu za ovinkom se je tudi prikazal modri mini.
zvok motorja izdaja da je v ozadju moč. odmična in ultralite vztrajnik da čutiti, da motor hrepeni po višjih obratih.
seveda sem takoj potegnil fotoaparat in arhivska fotka je že tu:
Slika
Mini loves me

Uporabniški avatar
aboxdc
Moderator
Prispevkov: 181
Pridružen: 15 Jan 2009, 19:38
Model: Classic MK3
Motor: A Series 998 cc Tran
Kraj: Ljutomer

Re: STAGE X

Odgovor Napisal/-a aboxdc » 01 Jun 2009, 12:33

Gregor, praviš da je ta malček strup na kolesih:D
I Love it when is it MINI, the Only Love that never leaves you alone...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost