Električni turbo polnilnik

Odgovori
Miha
spremljevalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 16 Jan 2009, 23:48
Model: 1000
Motor: 998
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Električni turbo polnilnik

Odgovor Napisal/-a Miha » 01 Feb 2009, 11:12

Člani tega foruma so že vgrgajevali turbinske polnilnike in dosegli lepe uspehe.
Tukaj: http://www.kamann-autosport.com/Power-Booster.html
pa ponujajo elekrični turbo polnilnik in zagotavljajo do 15-20 KS večjo moč in do 10% manjšo porabo. Montaža in cena sta ugodna.
Na spletni strani velaj prebrati FAQs (zadnji zavihek desno).

Pred nekaj desetletji sem preizkušal na Austinu 1100 elekrični turbo, narejen v samogradnji. Rezultat je bil porazen. Vzrok: nisem razumel fizikalnih zakonitosti SU vplinjača. S polnilnikom se je dvignil tlak v vplinjaču, zaradi česar ni deloval pravilno bat (zvonec). Glede na količino zraka se je nahajal prenizko, s tem tudi igla. Razmerje zrak-bencin je bilo popačeno toliko, da je bila naprava neuprabna.

Ali lahko kdo opiše predelavo SU vplinjača pri turbo polnilniku na izpušni plin? Ali posreduje povezavo/link na ustrezno knjigo ali spletno stran?

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: Električni turbo polnilnik

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 04 Feb 2009, 10:31

zanimiv izdelek in simpatična ideja, saj se izogneš turbo luknji. porodila se mi je ideja, da bi si montiral tako, da bi začelo delovati v zelo nizkih obratih, dokler se ne zažene turbina in prevzame nalogo prisilnega polnjenja.
turbo triki na A motorju oz. minijih že dolgo ni več skrivnost. ves trik je v tem, da pred vplinjačem moraš imeti "plenum chamber" torej kot neko posodo z določenim volumnom v katero prihaja stisnjen zrak. pred samim vplinjačem in to "posodo" pa "restrictiv ring" obroč pravilne dimenzije oz. fija, ki je odgovoren za pravilen tok zraka. že najmanjša odstopanja pri tem onemogočijo normalno delovanje motorja. naslednji trik je pri vplinjaču. SU- ji so dizajnirani tako, da te v osnovi sesajo zrak, kar pomeni, da so temu primerno obrnjeni semeringi na glavni osovini. to pomeni, da treba te obrniti, da bodo tesnili v obratno smer.

pri vplinjaču je potem še potrebno se poigrati z drugo trdoto vzmeti in seveda najbolj pomembno z iglo.

je pa potrebno tukaj še kar nekaj znanja o motorjih, saj prisilno potisnjen zrak v motor zahteva drugačne parametre in nastavitve motorja. zmanjšati je potrebno kompresijo z obdelavo izgorevalne komore v glavi ali obdelavo batov. istočano pa spremeniti stopinje predvžiga.

to je nekaj osnovnih namigov.bi mi pa bilo v veselje, če bi se kdo tega lotil tudi pri nas.

vse o turbo motorjih pri miniju pa najdete na www.turbominis.co.uk
Mini loves me

Miha
spremljevalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 16 Jan 2009, 23:48
Model: 1000
Motor: 998
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Električni turbo polnilnik

Odgovor Napisal/-a Miha » 04 Feb 2009, 17:08

Hvala za napotke in link, sedaj pa...

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: Električni turbo polnilnik

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 05 Feb 2009, 13:49

seveda je to veliko enostavneje narediti pri novih vozilih, ki so polni senzorjev, elektronik in sami spreminjajo oz. določajo parametre. ne rabiš poznati delovane motorjev. samo montiraš in voziš.
še vedno mi pa ni jasno zakaj kakšno dobro stvar, če je res tako dobra ne vgrajujejo proizvajalci vozil sami?
Mini loves me

Miha
spremljevalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 16 Jan 2009, 23:48
Model: 1000
Motor: 998
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Električni turbo polnilnik

Odgovor Napisal/-a Miha » 05 Feb 2009, 15:55

Menim, da proizvajalci takih stavri nevgrajuejo iz več razlogov:

- ker dvomijo o trajnosti izdelkov, avto naj bi le trajal morda 10 ali celo20 let, ne da bi menajval dele bistvene dele,
- ker povečujejo moč motorja, s tem pa bolj obremenjujejo sestavne dele (ležaje ipd),
- ker povišujejo proizvodno ceno,
- ker je patentirano, prpoizajalci pa ne želijo imeti z licenčnino dodatnih stroškov,
- ker so "veliki" nekako vsevedni in imajo vedno prav.

Spomnimo se, koliko let je preteklo, da so npr. varnostni pasovi samoumevna oprema v vozilih, ali pa zadnja tretja zavorna luč, pa zadnja meglenka. Desetletja so pretekla do serijske opreme vseh vozil.

Predvsem pa je v ozadnju denar....

ermin.c
novinec
Prispevkov: 4
Pridružen: 14 Maj 2009, 19:35
Model: cooper
Letnik: 1978
Kraj: Ljubljana

Re: Električni turbo polnilnik

Odgovor Napisal/-a ermin.c » 04 Jul 2009, 18:33

hm zanimljiva naprava bi jo bilo treba sprobat

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost