Menjava uplinjca

Lukac
novinec
Prispevkov: 6
Pridružen: 13 Nov 2011, 14:06
Letnik: 0

Menjava uplinjca

Odgovor Napisal/-a Lukac » 28 Nov 2012, 01:32

Imam dvojni uplinjac stromberg CD, pa me zanima kaj vec o njem. Kaj bi pridobil z vgradnjo v 1300 motor? Trenutno je predelan izpuh, zamenjan je upinjac SU 1.75 in zracni filter ter obnovljen motor. Mini sicer lepo dela, samo v visjih obratih ga zmanjka. Za zdaj se skusam se izogniti mejavi odmicne gredi, in me predvsem zanima ce se da se kaj narediti z upinjaci.
Prosil bi se za kontakt nekoga ki bi znal obnoviti in nastaviti te uplinjace, predvsem pa svetovati glede izbire.

Hvala

Uporabniški avatar
Mitja
spremljevalec
Prispevkov: 153
Pridružen: 16 Jan 2009, 00:07

Re: Menjava uplinjca

Odgovor Napisal/-a Mitja » 28 Nov 2012, 12:18

živjo

napiši malo več

pri katerih obratih
kakšna odmična
kakšen izpuh? kakšen izpušni kolektor
stromberg cd1.50 ali cd1,75? su hs6 (1,75) ali hif44
kakšen filter? Standarden-KN ...
kakšna glava? original ali navita inkakšni ventili so notri
najprej pa preveri kakšna je mešanica zraka in goriva
svečka mora biti svetlo rjava (segrej motor na normalno temperaturo zapelji se en krog v višjih obratih km ali 2 ter poglej kakšne barve je )
poglej kakšne so platine ter kakšen je razmik med platinami
Slika

Lukac
novinec
Prispevkov: 6
Pridružen: 13 Nov 2011, 14:06
Letnik: 0

Re: Menjava uplinjca

Odgovor Napisal/-a Lukac » 28 Nov 2012, 12:54

No sej to je problem, ker nisem sam delal motorja ampak mi ga je sestavil Uros iz polja. Kolikor vem je motor precej standarden, valji so povecani na 1300 ccm, menjan je izpusni kolektor, izpuh in upinjac. Navora mu zmanjka nekje med 4000 in 5000 obrati, tako da je koncna hitrost okoli 140 km/h.
Na stromberg upinjacih na vrhu pise samo CD, ne vem pa kako oz. kje lahko ugotovim za kateri model gre. Imam se komplet webrov dcoe40 ampak za te pravijo da v motorju pod 100KM nimajo kaj poceti. Sam nocem slatati po motorju, kar se to ponavadi slabo konca, sploh ce ne ves kaj tocno oz. kako ga je treba nastaviti. Upam da bi znal nekdo z obcutkom se kaj iztisniti iz tega motorja.

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1110
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: Menjava uplinjca

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 29 Nov 2012, 02:29

Mitja je vse potrebne predpogoje napisal.
dodal bi samo še:
jaz bi najprej pogledal ali imaš odgovarjajoči "frtajler"? da nimaš mogoče od 998 motorja. na ohišju najdi gravirano oz. vsekano šifro in sporoči.
nato bi pogledal katero iglo imaš.... nato jo primerjaj v SU tabeli kam spada. načeloma se v sloveniji nikoliko saj za veliko večino naročale posebne igle ampak so se te mešala z sestavnimi deli motorja oz. vplinjači raznih motorjev A serije. torej odpri vplinjač, snemi ven iglo in poglej katera šifra je gravirana na vrhu te. lahko me tudi pokličeš in greva po tel. skupaj po korakih.

glede strombergerjev.... lahko vprašaš Jožeta iz Ivančne G. on ima na svojem miniju dvojne strombergerje... in je zadovoljen.

glede nastavitve bi predlagal da počakaš. najprej preveri in odgovori vsa zastavljane vprašanja. ta so osnovna za dobro delovanje motorja.
potem se odločiš katere bi imel. (pri strombergih ti svetujem, da preveriš membrano. ponavadi ga ni da ne bi membrana preparela. sicer to ni nič hudega. se da dobiti nova.

potem pa sledi štelanje.
zato smo tukaj ;-)
Mini loves me

Lukac
novinec
Prispevkov: 6
Pridružen: 13 Nov 2011, 14:06
Letnik: 0

Re: Menjava uplinjca

Odgovor Napisal/-a Lukac » 01 Dec 2012, 15:34

Sem pogledal "frtajler", in nisem opazil nobene oznake, razen na spodnjem delu sem komaj razbral ENGLAND LUCAS, spodnjega dela se praktično ne vidi dokler "frtajlerja"ga ne vzames ven, ali vsaj snames maske. Predvsem moram omeniti da nimam pogojev za zimsko šraufanje. Na dolocena zastavljena vprasanja zal ne morem odgovoriti.
Ce je kdo zainteresiran pogledati in svetovati glede menjave ali nastavitve delov motorja mu avto z veseljem pripeljem. Ali ima kdo v sloveniji servis za minija?

Uporabniški avatar
Mitja
spremljevalec
Prispevkov: 153
Pridružen: 16 Jan 2009, 00:07

Re: Menjava uplinjca

Odgovor Napisal/-a Mitja » 01 Dec 2012, 23:29

standarden motor se normalno vrti na 5000 -5500 kako vleče in kakšna je končna hitrost pa je odvisno tudi od diferenciala
daljši kot je večja je hitrost pri enakih vrtljajih hif 44 in su hs6 sta dobra do 100+ konj če sta "frizirana" do 120
weber dcoe 40 je najbolj primeren za 1000 1100 ter standardne do srednje navite 1275 tja do 110 konj (dvojne webre dcom 40 z avtomatskim čokom so pri nas imele alfe)
webri ki se smatrajo dirkaški pa so weber dcoe 45 lahko pa se uporabljajo tudi v standardnih motorjih za cestno rabo ( če imajo manjše venturijeve cevi 36 in prave dize)
stromberge izmeriš na tistem delu ki gre v motor če je fi 38 mm so cd1,50 ok za standarden motor če so 44mm socd1,75 so preveliki za standarden motor
če niso dobro nastavljeni imaš manj moči na razpolago kot pri hifu če pa so imaš malo odzivnejši motor (prej prime)
(starejši motorji so imeli su hs4 38mm ali pa dva su hs2 32mm)in so imeli od 50 -75 KM standard
tako da najboljše ti je obdržat hif-a ali pa su-ja 1,75 karkoli že imaš je zadosti velik

da pogledaš kakšno iglo imaš rabiš samo navaden izvijač da odšraufaš zvon ter vijak ki drži iglo pazi sa ne izgubiš fedrčka ki je pod iglo kojo potegneš iz batka

PAZI da ne obrneš batka ker bi moralo biti olje v cevki bit ga mora približno 1 cm pod vrhom
če ga ni motor ne bo dobro pospeševal lahko naliješ motornega 10ali15 -40
v bistvu to je prva stvar ki jo preveri odvij plastični pokrovček na zvonu in preveri olje
Slika

Lukac
novinec
Prispevkov: 6
Pridružen: 13 Nov 2011, 14:06
Letnik: 0

Re: Menjava uplinjca

Odgovor Napisal/-a Lukac » 02 Dec 2012, 19:53

Oznaka igle je BFM, upinjac pa HIF6/44. Malo sem posrfal, in naletel na tabelo kjer je za tak motor predpisana igla BFY. Ce prav razmem samo z stromberg uplinjaci ne bom veliko naredil, zato bom ta plan opustil, bi pa vseeno uposteval nasvet in probal zamenjati iglo obstojecega upinjaca (ce je to potrebno).
Imam torej enojni HIF6/44, k&n filter, menjane izpusne krivine, katero iglo bi priporocili?

Uporabniški avatar
Mitja
spremljevalec
Prispevkov: 153
Pridružen: 16 Jan 2009, 00:07

Re: Menjava uplinjca

Odgovor Napisal/-a Mitja » 02 Dec 2012, 22:36

Izpušni kolektor ter izpuh lahko požreta precej moči motorju sta pa tudi zelo pomembna pri izbiri igle
nisi povedal kakšen izpuh imaš za odmično praviš da je verjetno standardna torej
BFY je za normalen filter
BDL za cooperjev kolektor in KN http://www.minispares.com/product/Class ... o%20search
BBW če imaš 1,75 3-2-1 kolektor rc in KN http://www.minispares.com/product/Class ... o%20search
Slika

Uporabniški avatar
big healey
spremljevalec
Prispevkov: 49
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:17

Re: Menjava uplinjca

Odgovor Napisal/-a big healey » 03 Dec 2012, 17:05

To, kar se zdi meni pomembno, je, da sen nam pri vseh teh mojstrih ni za bat, da bo treba peš hodit. :clap:

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1110
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: Menjava uplinjca

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 06 Dec 2012, 22:27

Mitja, čestitke na hitrih odgovorih.

kar se tiče mene bi pustil HIF44.
a mogoče veš kateri motor imaš? je A ali A+? je bil kdaj razdiran oz. če veš ali je notri std. odmična?
imaš gor original ploščico? na podlagi nje se bo lažje razbralo od česa imaš motor. lahko 1275 od cooperja, metroja, MG metroja itd... vsi so imeli enako kubaturo.... iglo seveda drugačno.

svetujem, da poslikaš motor in daš kakšno fotko. tako bomo lažje komentirali.
poslikaj tudi frtajler....
Mini loves me

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost