uplinjač

Odgovori
leyland
spremljevalec
Prispevkov: 10
Pridružen: 30 Mar 2009, 11:05

uplinjač

Odgovor Napisal/-a leyland » 23 Apr 2009, 09:27

pozdravljeni!

obračam se na vas v vezi z nastavitvijo frgazarja(uplinjača)
in sicer sem na njem zamenjal iglo ter standartni filter zamenjal s K&N konusnim filtrom
vendar pa sedaj nikakor ne morem nastavit frgazarja, da bi avto normalno laufal.
kar koli naredim ima avto premalo bencina oz. gas gre do polovice normalno potem ga pa začne požirat oz. dušit.
vem, da bom tukaj dobil koristne nasvete, zato se zahvaljujem za pomoč
lp s Koroške

Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: uplinjač

Odgovor Napisal/-a glavan » 23 Apr 2009, 11:15

povej najprej kateri uplinjač imaš
MINI HAS FEELINGS, TOO !

leyland
spremljevalec
Prispevkov: 10
Pridružen: 30 Mar 2009, 11:05

Re: uplinjač

Odgovor Napisal/-a leyland » 23 Apr 2009, 11:39

HS4 SU

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: uplinjač

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 23 Apr 2009, 14:15

imaš iglo za stage 1. temu primeren filter, izpušni sistem itd.
moj nasvet je:
greš mehaniku, ki ima CO tester ali pa npr. na AMZS. prosi, če lahko v izpuh vstaviš njihovo lambdo in izmeriš vrednost CO. tako boš uredil prosti tek na pravo vrednost. nato bi vse ostale vrednosti pri tej igli morale zadoščati vsem parametrom glede na vrtljaje in potrebe po zmesi. to je instant igla, pri katerih je najmanj napak.

poskusi in javi!
Mini loves me

Uporabniški avatar
Mitja
spremljevalec
Prispevkov: 153
Pridružen: 16 Jan 2009, 00:07

Re: uplinjač

Odgovor Napisal/-a Mitja » 23 Apr 2009, 20:54

preveri če imaš zadosti olja v vplinjaču
segrej motor na delovno temperaturo nato odvij eno svečko in poglej kakšne barve je
če je črna imaš prebogato mešanico ---privij vijak na vplinjaču
če je sivobela imaš prerevno mešanico ---odvij vijak
ko je nastavitev prava moraš imeti svetlo rjavo elektrodo na svečki
preveri tudi če se platine zadosti odpirajo
Slika

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: uplinjač

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 23 Apr 2009, 21:58

vse predhodno napisano treba upoštevati obvezno.
lahko po praznikih prideš k meni po prozorno svečko.
Mini loves me

Uporabniški avatar
Setesh
Administrator
Prispevkov: 177
Pridružen: 09 Dec 2008, 21:13
Model: hmm
Motor: 998 A+ kmalu K1200RS
Letnik: 0
Kraj: 45°43'13,55'' 14°44'37.34''
Kontakt:

Re: uplinjač

Odgovor Napisal/-a Setesh » 28 Apr 2009, 17:35

@leyland a ti je uspel nastavit uplinjač?
Slika

Miha
spremljevalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 16 Jan 2009, 23:48
Model: 1000
Motor: 998
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: uplinjač

Odgovor Napisal/-a Miha » 28 Apr 2009, 19:58

Predno greš k mehaniku z lambda sondo lahko preveriš pri pravilni igli osnovno nastavitev:
-ali je pravilno nastavljen prosti tek, ko si menjal iglo: z odstranjenim zvonom in batom naj bi bila šoba (cevka) goriva v sedlu difuzorja poglobljena za 1,2mm po navodilih. Meni je vedno (ker sem z Gorenjske) bolj ustrezal začetni položaj cca 0,8mm poglobljeno;
- nato preveri, da bat dejansko po vsej višini prosto drsi brez ovire: ob strani na spodnji strani vplinjača pod zvonom se nahaja batek ali čep, ki ga s prstom dvigneš nekaj mm, nato se nasloni na bat; nadaljuješ z dvigovanjem, sicer malo težjim, morda 10 mm, nato na hitro spustiš batek-čep in moraš slišati, da je bat vplinjača s kovninskim zvokom nasedel an sedlo v difuzorju. Če temu ni tako, odvij nekoliko vse tri vijake zvona in ga toliko časa sukaj levo desno, da bat spročeno in slišno pade na sedlo;
-predpostavljam, da imaš vzmet v zvonu pravo in ne pretegnjeno;
- na prostem teku, ogretem motorju in dovolj olja v vplinjaču (vse kot je bilo zgoraj povedano), ponovno dvigni z navedenim batkom-čepkom bat za 1-2 mm; če želiš imeti normalno mešanico, mora v tem stanju motor nekoliko zgubiti vrtljaje, če pa rabiš bogato mešanico, se bodo vrtljaji nekoliko dvignili. Navedeno dosežeš z vrtenjem matice na glavnem dovodu goriva. Bodi natančen: za 1/6 zasuka matice že učinkuje!

Kot je nekdo zgoraj predlagal opazovanje barve svečke: še bolj učinkovit je Color Tune - morda ga ima kdo. Glej http://www.gunson.co.uk/item.aspx?cat=673&item=1822
Predpostavljam, da vplinjač nikjer ne vleče nepravega zraka: slaba tesnila na sesalni cevi.

Nemški pregovor pravi: hudič se skriva v podorobnostih.
Angleški pregovor pa: mojster se izkaže v podrobnostih.

Bolj mi sutreza angleški pregovor

leyland
spremljevalec
Prispevkov: 10
Pridružen: 30 Mar 2009, 11:05

Re: uplinjač

Odgovor Napisal/-a leyland » 29 Apr 2009, 08:54

hvala za obsežne in poučne odgovore, vendar sem naletel na drug problem :oops: , tako,
da bom z nastavitvijo frgazarja nekoliko počakal dokler ne rešim te zadeve.
vsem še enkrat hvala se bom pa vrnil na to temo, ko bom tako daleč
lp

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost