Krpanje lukenj (kleparstvo)

Odgovori
Uporabniški avatar
aboxdc
Moderator
Prispevkov: 181
Pridružen: 15 Jan 2009, 19:38
Model: Classic MK3
Motor: A Series 998 cc Tran
Kraj: Ljutomer

Krpanje lukenj (kleparstvo)

Odgovor Napisal/-a aboxdc » 09 Apr 2009, 22:03

Mene pa zanima, katera pločevina se uporablja za krpanje lukenj. Imam nekaj lukenj v podu in pragu, katere me nervirajo. Kolko vem ni navadna kovina.
Hvala za nasvete.

Lep pozdrav

Denis
I Love it when is it MINI, the Only Love that never leaves you alone...

Miha
spremljevalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 16 Jan 2009, 23:48
Model: 1000
Motor: 998
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Krpanje lukenj (kleparstvo)

Odgovor Napisal/-a Miha » 09 Apr 2009, 23:00

Običajno se uporablja (svetla) dekapirana jeklena pločevina, d=0,8-1,0 mm.
Zanimivo je nadaljnnje vprašanje, kako "krpati".

Uporabniški avatar
aboxdc
Moderator
Prispevkov: 181
Pridružen: 15 Jan 2009, 19:38
Model: Classic MK3
Motor: A Series 998 cc Tran
Kraj: Ljutomer

Re: Krpanje lukenj (kleparstvo)

Odgovor Napisal/-a aboxdc » 10 Apr 2009, 00:10

Koliko vem je tak. Izreže se gnili del, nato pi pločevine izrežemo krpico v taki velikosti, da pokriva vsaj 15-20 mm. Krpica mora bit tudi ustrezno oblikovana, da se poda obliki avta kjer krpamo. Privarimo jo z manj vidne strani, primer če krpamo vrata, to privarimo z notranje strani, nato še z zunanje strani pošvasamo, pobrusimo in pokitamo. Priporočljivo Mig in Tig varjenje:) co2 z mešanco argona oz Kristal
I Love it when is it MINI, the Only Love that never leaves you alone...

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: Krpanje lukenj (kleparstvo)

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 10 Apr 2009, 09:18

prage nebi nikoli le flikal. z zunanje strani ga boš lepo obdelal, vendar ti bo z notranje starni zacvetel prej ali slej. snemi prag. popeskaj notranjost tega (presenečen boš nad rjo notri), lepo pobarvaj z zaščitno barvo, daj gor novi originalni prag od Heritage, pobarvaj in nato skozi luknje povoskaj!

glede lukenj v podnu.... najprej odstrani vso zaščito. ponavadi, ko začneš čistiti pleh, vidiš koliko luknjic se je še skrivalo. preveri celotno površino in se nato odloči ali boš flikal oz. zamenjal celoten kos.

karoserijski deli so postali že tako zelo cenovno dostopni, da odtehtajo vse ure rezanja pločevine na ustrezne dimenzije, krpanje luknjic, varenje, brušenje itd.
Mini loves me

Miha
spremljevalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 16 Jan 2009, 23:48
Model: 1000
Motor: 998
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Krpanje lukenj (kleparstvo)

Odgovor Napisal/-a Miha » 10 Apr 2009, 21:31

Včasih sem tudi sam tako krpal, pa mi je bilo kmalu zelo žal. Standard današnjega krpanja je v tem, da poteka krpa v isti ravnini z osnovo. Zato se vari krpa na stik ali pa s stopničastim obrobkom.

Koristno je obiskati kakšen sejem starodobništva, kjer lahko vidiš, kako se delajo take stvar. Tukajle si lahko ogledaš v živo:
http://www.der-oldtimer-guide.com/oldti ... /index.php

PS.: sicer pa se v celoti strinjam z Gregorjem.

Uporabniški avatar
aboxdc
Moderator
Prispevkov: 181
Pridružen: 15 Jan 2009, 19:38
Model: Classic MK3
Motor: A Series 998 cc Tran
Kraj: Ljutomer

Re: Krpanje lukenj (kleparstvo)

Odgovor Napisal/-a aboxdc » 11 Apr 2009, 14:28

Se razume, da je bolje menjat za original dele, vendar pa včasih kje kaka vmesna luknjica in se mi skorajda zdi nesmiselno, da bi četrt avta razrezal. Sej drugo leto bom pa verjetno res polovico avta razrezal in pozamenjal dele, da bo nadaljnih deset let miru:)

Zanimivi posnetki na tej spletni strani :handgestures-thumbupleft: :handgestures-thumbupleft:
I Love it when is it MINI, the Only Love that never leaves you alone...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost