motor

gašper
spremljevalec
Prispevkov: 25
Pridružen: 02 Apr 2009, 10:30
Motor: 998
Letnik: 72
Kraj: smlednik

motor

Odgovor Napisal/-a gašper » 16 Sep 2009, 17:15

Živjo imam problem z motorjem imam minia letnik 72 motor je 1000 in je v fazi sestavljenja motor imam že vgrajen nato sem ga hotu mal zavrtet in sem ga dal v 4prestavo in mal porinil motor se je za kašn slab obrat zavrtel in počakal od takrat naprej se ne premakne tut milimeter .Motor je bil pred parimi leti rastavlen pregledan in nazaj setavljen po tistem ga nisem še prižgal ni mi najbol jasno kaj bi lahko bilo upam da imate kašna menenja hvala in LP

Uporabniški avatar
glavan
Član MKS
Prispevkov: 310
Pridružen: 12 Feb 2009, 15:55
Model: austin
Motor: R1, 1330

Re: motor

Odgovor Napisal/-a glavan » 17 Sep 2009, 09:12

dobrodošel gašper

Ali si vmes kaj šravfal oddušek nad ustajnikom?
MINI HAS FEELINGS, TOO !

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: motor

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 17 Sep 2009, 13:09

bil je primer, ko je bil predolg vijak za ploščico na kateri je pritjren cilnder za sklopko- A+ motor in se je segel do zob vztrajnik in onemogočil vrtenje.

najslabši primer je: da je motor "zapikal". tudi bili taki primeri, kot si opisal, da se ti je zgodilo. zgodi se, če so cilndri suhi oz. nezaščiteni z oljnim filmov, ko motor dolgo časa stoji. ni potrebno da v cilndre pride voda. dovolj je že kondenz :-(
Mini loves me

gašper
spremljevalec
Prispevkov: 25
Pridružen: 02 Apr 2009, 10:30
Motor: 998
Letnik: 72
Kraj: smlednik

Re: motor

Odgovor Napisal/-a gašper » 17 Sep 2009, 13:38

odušek nad vstrajnikom nism nič šrafal tisto glede sklopke da bi bil predolg šruf sem pa oba vijaka odvil ter probal in je isto a mislite da bi bilo kej narobe če bi ga probal zavteti s štartarjem a bi lahko pošodval cilinder

Miha
spremljevalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 16 Jan 2009, 23:48
Model: 1000
Motor: 998
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: motor

Odgovor Napisal/-a Miha » 17 Sep 2009, 19:00

Po tolikih gornjih nasveih, ki vsi držijo glede tvojiih navedb, ti ne preostane nič drugega, da se lotiš mtorja in izločaš možne napake. Morda začneš s snemanjem glave, da vidiš stanje cilindrov in batov. Zdi se mi, da je Gregor.tm najboljši približek dejanskega problema.

gašper
spremljevalec
Prispevkov: 25
Pridružen: 02 Apr 2009, 10:30
Motor: 998
Letnik: 72
Kraj: smlednik

Re: motor

Odgovor Napisal/-a gašper » 18 Sep 2009, 14:26

Imam eno vprašanje če bi poskusu motor zavrtet na štarter a je kašna velka možnost da bi mi motor obrnu a bi sam poslabšal vso to situacijo

Uporabniški avatar
Setesh
Administrator
Prispevkov: 177
Pridružen: 09 Dec 2008, 21:13
Model: hmm
Motor: 998 A+ kmalu K1200RS
Letnik: 0
Kraj: 45°43'13,55'' 14°44'37.34''
Kontakt:

Re: motor

Odgovor Napisal/-a Setesh » 18 Sep 2009, 15:57

Samo nekaj vprašanj:
- koliko časa nazaj je bil motor sestavljen
- je bil motor pokrit in shranjen v suhem prostoru
- si motor med tem ko je stal kaj obračal (na roke, na glavni gredi)
- je bilo olje nalito v motor

Varnostno je najbolje sneti glavo in pogledati v komore, seveda je potem potrebno zamenjati tesnilo glave in nastaviti ventile (te podatke ti lahko posredujem, če jih potrebuješ, skupaj z količino časa ko mora biti v teku in z Nm zatezne sile in nastavitvijo ventilov pri vročem in hladnem motorju)

Moj motor je stal pri miru cca 3 leta z tem da sem ga obrnil na vsake 2-3 mesece za 4-5 obratov in se mu ni nič poznalo.

Druga možnost, če nočes snemati glave motorja, je da spricneš par kapelj nafte ali precejenega starega olja v komore ->tukaj tvegaš poškodbo cilindra (snameš svečke), naliješ olje v oljno pumpo (snameš cev ki pelje z levega zgornjega dela bloka motorja do filtra olja in naliješ cca 2dcl olja in priviješ nazaj cev in ga najprej zavrtiš na štarer, brez priklopljenih vžigalnih kablov iz razdelilne kape na svečke, to je seveda pametno narediti vsakič ko je bil motor sestavljen ali v tvojem primeru dalj časa stal)
Preveriti je potrebno ali dobiva bencin čez bencinsko pumpo, zaporedje kablov na vžigalne svečke, ter če dobivajo tok (dela iskro), nastavitev vžiga, lahko tudi kapneš par kapelj bencina v uplinjač in boš videl.

V vsakem primeru pa poročaj!

Pa dobrodošel pri nas :)
Slika

gašper
spremljevalec
Prispevkov: 25
Pridružen: 02 Apr 2009, 10:30
Motor: 998
Letnik: 72
Kraj: smlednik

Re: motor

Odgovor Napisal/-a gašper » 19 Sep 2009, 14:36

Živjo motor mije stal približno 3 leta olje sem nalil skoraj do vrha motorja res pa je da ga nism nič obračal tako da je miroval . kar se pa tiče glave da bi jo vzel dol pa ne bo šlo ker nebi upal ker bi sigurn kej zajebbb a mogoče kašnega mehanika priporočate da bi mi to zrihtu pa da bi bilo ugodno.

Uporabniški avatar
gregor.tm
Administrator Moderator
Prispevkov: 1108
Pridružen: 15 Jan 2009, 13:42
Model: traveller
Motor: 850, 1275 + turbo
Kraj: Maribor

Re: motor

Odgovor Napisal/-a gregor.tm » 03 Nov 2009, 11:31

kako kaj napreduje delo?
glede snemanja glave..... nimaš kaj zaj.
snemeš pokrov ventilov, odviješ klavir ventilov, nato pa preostalih 9 vijakov.... itd. set novih tesnil za glavo pa je tako rečeno zastojn, kar se cene tiče.
sicer mehaniki obstajajo tudi za minije.... oz. iskoristi forum za potrebne nasvete.
Mini loves me

gašper
spremljevalec
Prispevkov: 25
Pridružen: 02 Apr 2009, 10:30
Motor: 998
Letnik: 72
Kraj: smlednik

Re: motor

Odgovor Napisal/-a gašper » 25 Nov 2009, 12:50

zaenkrat mal počiva in upam da me vkratkem prime in da se zakoplem v ta motor glede tesnil se bova pa še slišala ker jih bom potreboval

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost